nuurgc benim bebeğimde o aylarda düşmüştü hatta yazmıstım burayada çok geçmiş olsun. Fışkırarak kusma, gözlerde kayma, normalinden fazla uyku hali ve kasılma olursa hemen götür. Doktorumuz bana 24 saat gözlemlememi söylemişti gözlemledim ve çok şükür birşey olmadı. Bizimde yatağımız yüksek yataklardan iki kere düştü hatta ordan. Biraz daha dikkat et bu aylarda çok dönüyorlar tekrardan geçmiş olsun, linç yorum atanları hiç kafana takma 🍀