Y-1A 5 ay olana kadar her emzirme sonrası muhakkak gazını çıkarttım. Ağızdan çıkmayan gaz bağırsaklara indiği zaman bu sefer çok aşırı sancı veriyordu. Ve çok kusuyordu. Rahatsızlık durumu yoksa kendi çıkarabiliyorsa çıkarmayın ama huzursuzluklari varsa çıkartın 🙏