Ebrushkaa Anneler doğumdan sonra vitamin kullaniyormusunuz?ben decavit kullandım ama başka ocean mummy diye bir vitamind3 duydum kullanan yada öneride buluncak varmı
Jeanne Ebrushkaa i mom kullanıyorum çok şükür saç dökülmem bitti. Normale döndü. Gin içinde de enerjik hissettiriyor
Ebrushkaa babyaksu içeriği baya kaliteli bir iki marka ile kıyaslandığında içindeki vitamin değerleri fazla oda ayrı tabletler oluşundan kaynaklanıyor sanirim
Lilybaby babyaksu ben de bunu ve elenatal 3ü dönüşümlü kullanıyorum ama yine de avuç avuç saçım dökülüyor
Hilalramazanalperen Ben kan degerlerime bktrdim vucudm ağrıyordu ilk doğum yaptığında hepsi normal dedi vitaminleri ne için kullanıyorsun bende merak ediyordum
Ebrushkaa Hilalramazanalperen anne emzirdigi için annenin aldığı vitamin ve mineraller süt yoluyla bebeğe geçsin diye birde süt uretimini arttiriyor anne kendini yorgun hissetmiyor sac dökülmesine iyi gelir vs vs birsuru etkisi var ama bende çok kararsız kaldım
Ebrushkaa Jeanne ben açıkçası sac dökülmesi için istiyorum inanılmaz çok dökülüyor banyo yapmaktan korkuyorum artik
Asyaveannesi04 Beyzanur7 en son 160 tlydi sanırım 60 kapsül günde bir tane kahvaltıdan sonra içtim hep
Asyaveannesi04 Ebrushkaa bu tarz ürünleri trenyola güvenemem artık herşeyin sahtesini yapıyorlar çünkü, eczaneden alıyorum