Cankuzumcpy Kızlar merhaba reglim 8 gün gecikti test yaptım negatif böyle bi durum yaşayan var mı neden olur ki hiç gecikmezdi normalde
starwomen Cankuzumcpy bu ay herkeste bir gecikme var bacım 😂 form gecikmelerle dolu bende 16 gün sonra regl oldum
Muhends_anne Cankuzumcpy Sinir,stres,üzüntü ,hava değişimi gibi sebeplerden dolayı olabilir çoğu kadın yaşıyor bu gecikmeleri ama devam ederse bir doktora gidin
Faymer Cankuzumcpy sanırım herkes de bu durum var benim asla gecikmem olmazdı hatta iki gün önce olurdum ama geçen ay iki gün geçirmen oldu bu ayda oldu iki gün önce test yaptım negatif çıktı hatta bugün kadın Doğuma gittim bir sorun yok dedi kist vs yok temiz dedi ama niye böyle anlamadım
Cankuzumcpy starwomen test yapmama rağmen tedirginim hala hiç bu kadar gecikmezdi olsamda kurtulsam ya delircem artık
R_y_M Cankuzumcpy ay bende geciktim yaaa olamıyorum test yaptım negatif çıktı ama test mi bozuk diue düşündüm bi
ece_arel Cankuzumcpy benim 13 senedir hiç gecikmedi bu ay tam 24 gün geçti hala olmadım sanırım bu deprem olayı hepimizi etkiledi çoğu kişi gecikmiş test yaptım defalarca negatif
R_y_M ece_arel yaptıgım teste bile güvenemedim 😂 acaba yanlış mı yaptım tarihi mi gecikti bilmem ne sürekli tuvalete gidip geliyorum
Uykusuz_mom Cankuzumcpy benimde gecikti bu ay ilk defa aşırı korkuyorm hamile olmaktan dün test yaptım bişey çıkmadı yarın yine yapacam