Merhabalar 1 yıl 18 günlük oğlum var doğduğunda iyiydi valla o günler balayı gibiymiş meğer doyur, altını temizle, uyut. Neyse bu civarlarda bebeklerinizin uyku düzeni nedir nasıl düzene koydunuz yardımcı olur musunuz? Oğlum gece 5 gibi uyur bir kaç kez uyanır o kadar geç uyumasına rağmen pışpışlarım yine uyur sabah 12 gibi acıkır ağlar karnını doyururum yine uyur öğleden sonra 2-3 gibi uyanır akşama kadar yemek-oyun vesaire 10-11 civarı yine yorulur uyur gece 1-2 gibi uyanır yine 5’e kadar aynı kısır döngü. Yani bu yaşta bir bebeğin gece örnek veriyorum en geç 12 gibi uyuması ve uyanmaması gerekmez mi? Bu şekilde gelişimi de etkileniyor ama ne yaptıysam düzene girmedi. Gece 5’te uyumasına rağmen 8-9 gibi uyandırdım 1’de öğle uykusuna yatırdım ama yine akşama doğru uyudu ve gece uyanıktı. Umarım anlatabilmişimdir bu konuda aşırı yardıma ihtiyacım var tüm öneri ve çözümlere açığım bekliyorum şimdiden kıymetli yanıtlarınız için teşekkür ederim. İnanın çok yoruluyorum ve önemli dipnot 3,5 aylık hamileyim🤦🏻♀️