5 buçuk aylık kızıma ek gıda başladık ilk 3 gün yoğurt vermiştim.dun de kabak tadımi yaptı. Bu arada mama ile besleniyor Aptamil conformil içiyorduk normal Aptamil e geçiş yaptık. Bu Sabah kızımın boynunda kolunda ve bacağında fındık büyüklüğünde kırmızılıklar vardı acaba birşey alerji mi yaptı bilen başına gelen var mı 🙄