Kaderracar 34 günlük olduk. Miss gibi gidiyor herşey. Ama 40ından sonra değişir diyorlar doğru mu? Yada sakin bi bebek olması için napmalıyım?
Busebulut Kaderracar vlla 43 gunluguz hıcbırsey degısmedı yalan dolanmış o sözler. 3 saatlık uykuyla ayaktayım hep
Aaa111 Busebulut bende aynı günde 3 saat oldu ise şükrediyorum:) ,40 dan sonra degismedi hep uykuya düşman bir bebeğim var
Busebulut Aaa111 evet ya 😞 sızın bebek kac aylık oldu 🙂çalısmak işe gıtmekde zordur uykussuz sekılde ya . Ne zamana kadar surer boyle acaba
Ikizannesi06 Kaderracar bebeğe göre değişir benim ikizlerim aynı gibiydi biri ilk 3 ay çok zor uyudu şimdi güzel uyuyor diğeri de tam tersi🤣 8 aylıklar şuan