Kaderracar Allah kolaylık versin ama her bebek bir değil tabi ki. 3. ay oldu o gece kundak yapmadım, baktım uyuyor devam ettim. Bazen uyumayınca eşim sebep kundak sanıp yapıyordu ama yok bizimkisi bu sefer kollarını çıkarmak için çabalayıp kendini uyandırıyordu😅 Bence bebeğinize göre hareket edin. Onun isteyip istememesi önemli 🌸