K2C2
Şimdi çoğu kişi 2 saatte bir kaldırmanız gerek 40 çıkana kadar demiş ama iki saatte bir kaldığımıza gerek yok ama 5 saatte uzun sarılık durumu ilk haftalarda yoksa şu anda da yoktur ama acıkır bebek. Benim oğlum da 25 günlükken falan 3 saat uyuyordu, doktor 2 saate gerek yok 3 saatte uyuyabilir demişti. Siz de en azından 3 saatte bir beslemeye çalışın 5 saat onun için uzun bir süre diğer ay ki kilo alımını etkileyebilir çünkü