Bahar47 Emzirme de çok zorlandım bebeğim gogusmu almadı sagarak veriyorum. Ek gıdayı sorunsuz halletmek istiyorum. Sorum şu ek gıdaya nasıl geçtiniz önce neleri nasıl verdiniz . Kaç öğün ek gıda kaç öğün süt ya da mama olmalı ? Yardımcı olabilecek kimse var mı ?
Bahar47 Berenn bizim 4 ay olacak 1 hafta sonra 6 aydan sonra başlayacağım ek gıdaya şimdiden öğreneyim istedim 💕
Hiwarab İnşallah kolay geçer bu döneminiz🌸 Ben ilk yoğurtla başlamıştım her bir besini 3 gün veriyorsunuz alerjik durum açısından. Hergün artırarak verebilirisniz +1 kaşık tadım olacak şeklinde☺️ Yoğurt, meyve ve sebze püreleriyle başlayabilirsiniz sonra kombo yapıp verirsiniz yavaş yavaş ve normal mama takviyene devam et sadece aralarda tadımlık ver 🍼
Deletedmom378 ilk yoğurtla başladık ilk gün 2 çay kaşığı verdim 2. Gün 4 3. Gün 6 kaşık verdim ertesi gün patates 3 gün boyunca onu da öyle verdim sonraki günler kabak kabak patates sonra havuç hepsini karistirdim öyle verdim meyveleri erken tattik o yüzden atladım anlatmayi ama meyveleri de aynı şekilde verdim tadım ayı rahat 1 ayı buluyor yani şimdi sabahları kahvaltı yapmaya basladik yumurta lor peyniri kendim yaptım bebek bisküvisi kendim yaptım karıştırıp anne sütü ile biraz acip veriyorum şu an ki rutin sabah anne sütü 9 da kahvaltı 11.30 da uyanıyor anne sütü 12.30 13.00 gibi öğleyin sebze yemeği 13.30 da uyuyor 3te uyanıyor anne sütü 16.00-30 arası da meyve yiyor yani her şey 3 gün deneniyor ilk gün 2 2. Gün 4 3. Gün 6 kaşık şeklinde sebzeleri püre halinde verdim ilk denemede bile kaşığın ucu kadar ilk suratını eksitiyor ama ağzında çevirip yutuyor zaten yiyebileceği kadar verdim öğüyor gibi bi hareket yapabilir endişelenmeyin ilk defa ağzına öyle bir şey aldığı için oluyor ama alışıyor siz de öğleyin ilk yoğurtla başlayabilirsiniz sonra kendinizce saatler kurabilirsiniz ama tavsiyem bebek uyanmadan yemeğini hazırlayın