Saat 12’de yatırdım akşam
2’de uyandı hala uyanık durmadan ağlıyor kafayı yicem benim sınavımda bu mu artık uyumak istiyorum😭
(18 aylık) bu ayda sabaha kadar uyuması lazım değil ya offfff😭
Bir dünya işim var yarın allahım deliriyorum parol verdim grip diye ama yok uyumuyor asla😭