ozlemky
Merhabalar, bu linkte çok aydınlatıcı yazılar ver 3 yazıdan oluşuyor yorumlara da bakın ben bir çok şeyi burdan okuyarak öğrendim.
http://bebeklerdekalcacikigi.blogspot.com/2015/02/yenidogan-kalca-cikigi-pavlik-bandaji-1.html?m=1
Bildiğim kadarıyla alfa değeri nin 60 ve üstü olması gerekiyormuş sağlıklı bir kalçadan söz edebilmek için. Beta değeri hakkında maalesef net bir bilgim yok. Çift bez konusunda da sanki görüşler ikiye ayrılıyor bazi doktorlar tavsiye ediyor bazı doktorlar tedavi olarak görmüyor. Ama çift bezdeki amaç bacakların kurbağa şeklinde M harfi görünümünde olması, buna dikkat edilebilir belki.
Kontrolünüze az kalmış inşallah güzel haberler alırsınız (ve burada paylaşırsanız çok sevinirim) içinizi ferah tutun tedavisi olan bir rahatsızlık Allah yavrularımızı daima korusun 💗