Adasu18ruzgar18 ben kullandım hatta evde 1 kutu daha var memnun kaldım bebişim güzel kilo aldı ama ben sütüm az olduğu için kullandım 1 haftadır kullanmıyorum mama takviyesi istemediğim için sadece anne sütü almasını istiyorum kademeli olarak azalttım ve bıraktım. Gaz konusunu bilemem sadece anne sütü alan bebeklerde de gaz oluyor ilk 3 ay özellikle erkek bebeklerde ıkınma ve gaz sorunu kaçınılmaz.