Benim oğlum da geçen hafta böyle oldu doktora götürdüm bitkisel bir ilaç verdi bol bol emzir aynı zamanda burnunu temizleyin dedi. Kendinizi bu konuda yetersiz hissetmeyin güzel anne bebek bu hasta olmadan büyüyemez. Ayrıca öksürük doğal bir reaksiyon. Senin ihmalinden kaynaklanan bir şey değildir muhakkak. Biraz hasta olan biriyle aynı havayı soluması dahi onu hasta edebilir. Dediğim gibi geçecek bir durum. Ateşini kontrol edin. Ateşi yükselir halsizleşir sizi emmek bile istemezse uzmana başvurun. Benim doktorum bu şartlar altında tekrar gelin dedi. Bir an önce iyileşir inşallah minik yavrunuz acil şifalar dilerim.