Sibel-esi Bende çok kilo almıştım.62 ile hamile kalıp 87 ile doğurmustum.5 kilosu doğumda gitti.82 ile gezdim ilk 6 ay sonra baktım olacak gibi değil.Aralık ayından beri çabalıyorum.Arada bırakıyorum falan buna rağmen 71 oldum.Bence başlayın bir an önce.Porsiyonları küçültün,aralarda kuru incir,hurma ya da dur kurusu tüketin ve bol su tabiki.Sütünüze de bişi olmaz Allah’ın izniyle.