urazcim-1010 Değil. İlk zamanlar bir heves hep onu kullanıyorsun. Sonrası şuna da koyim, şurdan yesin, aman koy işte şuna şeklinde geçiyor. Bölmeli olması güzeldi, onun dışında hiçbir artısı yok. Vakum için almayı düşünüyorsanız hele hiç gerek yok. Oğlum ilk taktığım gün söküp attı. Önlüğü güzel, ben giyilebilir önlük aldım. Kendisi yiyordu çünkü bu yüzden komple kapatsın istedim. İyi ki almışım en sevdiğim şey o. Oioi kaşığı başta sevmemiştim ama şimdi oğlum kendisi onunla yiyor. O yüzden fikrim değişti. Ama şart mı yine değil. Metalle de yediriyorum wee bin kaşığıyla da yediriyorum. Hepsini heves uğruna almışım 😊 hevesiniz varsa alın, aklınızda kalmasın. Ama gerekli olduğunu düşündüğünüz için alıyorsanız hiç gerek yok.