Handiko Kızlar bebeğim tam 3 aylık. Hiç durmadan ağlıyor kucakta olsa bile ağlıyor. Uykuya dalamıyor. 3 gün önce bexsero ve nimenrix aynı gün vuruldu. O mu ağır geldi anlamadım. Çok üzülüyorum 😞