Dilekkkk19 Arkadaslar ben desirett diye bir hap kullaniyorum 40 ım çıktigından beri hala regl olmadim bebegim 9 aylık doktor rahim duvarın çok incelmis daha adet olmazsın dedi ne zaman olcam böyle bir durum yaşayan varmı
1prens1prensess Dilekkkk19 vqllq bende cerezatte kullanıyorum doğum sonrası değişiyor adet döngüsü ben ilk doğumda 3.ayda olmuşken 2.doğumda 8.ayda oldum şuan 3.ye yaptım 7.5 ay oldu hala adet olmadım ama sanırım sebebi hap çünkü hissediyorum olucam ağrım var geldi gelecek ama gelemiyor doktora randevu bulamıyorum bebeye sordum direk hapı bırak sprial taktır dedi Ama asla güvenmiyorum dkeelhlrrj