Arkadaşlar aylardır sadece geceleri olan diş ağrım var akşam 10-11 gibi hafiften başlıyor saat ilerledikçe artıyor sabah uyandığımda geçiyor.. ama dayanılmaz değil orada ağrı hissiyatı var ama dün akşam baya ağrı vardı..3 ayrı doktora gittim röntgen,muayene hiçbir şey yok denildi aksine dişlerin çok iyi dediler sadece biri hafif çürük var oraya dolgu yapalım dedi yaptı fakat değişen hiçbir şey olmadı.. ne olabilir bu artık moralim bozulmaya başladı resmen bu ağrıyla yaşamaya alıştım 😳🤐😐🤢