Şimdi 27 Mart bebeğimin doğum günü var. Allah nasip ederse ben ve eşimde niyetli olacağız. Ama akşam fotoğraf olsun istemiyorum bebeğimde erken yatıyor yemekten sonra yetişemeyebilirim. Diye aslında gündüz fotoğraf çekilmek istiyorum öyle ufak pasta üflemek anı kalsın diye de fotoğraf çekilmek istedik. Fakat gündüz çekileceğim paylaşım yaparsam da iftardan sonra atarım dedim. Sizce olur mu böyle. Nasıl yapabilirim bilemedim 😌