Canım benim hemen bir genel cerraha git ve krem iste bende senin gibiydim bebeğim 15-20 günlükken artık oturamıyordum yan yatarak emziriyordum doktora gittim soğuk kremler var ondan yazdı bide kantaron yağı sabah akşam sür 3-4 güne geçiyor ama genede geçtikçen sonra da sürekli kullandım 🙏🏻🙏🏻