Merhaba bebeğim 5 ay 12 günlük 2 gündür tadım yapıyorum ilk gün havuç püresi verdim 1 tatlı kaşığı kaka yapınca bezinde havuçlar olduğu gibi duruyordu sindirememiş dünde bal kabağı püresi verdim 1 tatlı kaşığı yine bezinde aynı şekildeydi sindirememiş. Bu normal bişey mi vermiymmi artık yardımcı olur musunuz?