Linabuse1002 asli45asya ben kullanıyorum hiç puturlu kalmıyor hatta baya calkalamıyorum kı kopuk olup cocuga gaz yapmasın dıe elımde mınık nınık sallıyorum
Tubaalprsln asli45asya çok sıcak yada soğuk suya koyunca pütürlü oluyo diye biliyorum mamayı koyduğunda suyun ısısı nasıl oluyor
Neslihan_46 Bende sma dan geçtim Bi ara kabızlık sorunu vardı öneriyle iyi geliyor dediler ama dediğiniz gibi erimiyordu tortulu kalıyordu biberonda değiştirdim tekrar
Selamcanim Yoo ben kaşık kullanmıyorum karıştırıyorum biberonu dairesel hareketlerle. Hiç pütürlü değil aslında.
Tubaalprsln asli45asya çok sıcak olmasın ılıktan biraz daha sıcak olsun o şekilde dene bi bakalım olcak mı
asli45asya Tubaalprsln deneyim bakalım biri kaşıkla karıştır yazmış onu yaptım biraz daha iyi oldu sanki
kuzeyinannesi2023 asli45asya biraz yukarı aşağı çalkalayıp sonra dairesel hareketler yapıyorum pütür kalmıyor. bir de bir tık sıcak yapıyorum ben hemen eriyor sonra ılıyınca veriyorum onu da deneyebilirsiniz🌸