İyi akşamlar anneler. Bebeğim tam 5 aylık, doğduğundan beri uyku problemimiz var tam 5 aydır 2 den once uyuduğunu bilmiyorum. Rutinler yaptik gündüz saatlerini duzenledim. Bitkisel damlalar kullandım yok. Bebeğim gece uykusuna gececegi saatte bi uyuyor yarim saat sonra uyaniyor 2 saat geçiyor 11 12 gibi bi daha uyuyor yine yarım saat sonra uyaniyor gece 2 3 4 Allah ne verdiyse. Epey bi yol denedim ama bişey yaptrmaya calistikca daha da inat yapiyor uyuyacagi uykuyu da uyumuyor ve uyanık kaldigi surede de devamlı huzursuz. Saldim artık ne zaman uyumak isterse uyutuyorum tabi saatlerce uğraşarak, ne zaman uyanirsa aliyorum. Mesela gece 3 de uyuyor sabah erken kaldiriyorum durmuyor uyumak istiyor öğlen 11 12 ye kadar uyuyor. Artık onunla uyuyup onunla uyaniyorum yoksa dinlenmiyorum. 1 ay sonra işe baslicam annem büyüdükçe duzelir diyor ama burda okuduğum kadariyla ilk 2 sene sıkıntılı. Var mi bu şekilde olan ek gıdadan sonra düzelen ya da zamanla kendi kendine düzelen?