Hellomoto 3 tane aşı vuruldu 1 buçuk yaşında hiç böyle kızarıklık olmamıştı niye böyle oldu ki gecermi yada doktora gostersemmi sadece bacagindaki böyle
Cemre_-53 Hellomoto 18 ay aşısı mi ? Genelde asi yerinde kızarık şişlik ağrı huysuzluk ateş olabilir hatta kızarık yerinde bile fındık gibi bişey de olabilir zamanla geçiyor ama siz yine takipte kalın en kotu doktorunuza resim atıp danışabilirsiniz
honeyybee_ Hellomoto bizde olduk 1 hafta once daha bile kötü oldu ama şükür gecti geciyor yani kolonyayla ovalayin az az karma asi yapti ya o kuvvetli baya
Nursemablk Hellomoto canım ebe bana aşı yerinde şişlik kızarıklık vs olursa (,su deydirebilme imkanın varsa tabi aşıdan aşıya değişiyor) bi pamuğa kolanya döküp aşı yerine koy demişti şişliğini kızarıklığını alıyormuş. !(Lütfen aşı yapana sorup uygulayın)!
Hellomoto Beh1108 hepatit A OPA Dabt-ipa-hib 18 ay aşısı bunlarmış internetten buldum şimdi sabah hemşire soyledide unutmuştum 1 tanesi ağızdan damla 1 koldan 1 bacaktan yaptı 1 gün duş aldırma dedi şu degdirmedim bugun
Cemre_-53 Hellomoto ben bugün kendi doktoruma sordum bu asi neresine vurulur diye bacaktan dedi sizin neden bir bacak bı kol yapıldı ki 🙄
Hellomoto Cemre_-53 yazdığım aşı isimleri varya onu yazıp neresinden yapılır öğrenebilirsiniz eğer şupheleniyorsanız. Sizin doktor niye sadece bacaktan dediki belkide kısa kesmiştir
Cemre_-53 Hellomoto yok yapacak olan hemseiye de sordum bacaktan bir tane de damla var dedi ama bu formda sorduğumda kimi iki kol kimi iki bacak yapıldı çok enteresan aynı aşının farklı bölgede yapılması düşündürdü bni o yüzden sizde ilk kez duydum bir kol bir bacak olduğunu