Bebeğimin dilinde beyaz biraz da yeşilimsi leke var ağzında koku oluştu 9 aylık hasta olmuştu 1 hafta önce antibiyotigi biraktik ona mı bağlı yoksa herhangi bir bakteri mantar gibi birşey mi bilgisi olan var mı?. Yarın doktora götürücem öncesinde belki bilgi sahibi olanınız vardır