Deletedmon_65 Robinkaaa kelin ilacı olsa başına sürer be bacım 😪 Bu satte uykudan uyandı ağlıyor 🤦🏻♀️
Ucansupurge Robinkaaa Uyku neydi uyku emekti 🥲 18aylik 18 aydır uykuyu unuttum. Son 1 aydır inatla sabah 5te kalkıyor. Kafayı yiyeceğim artık nasıl duzelecek bilmiyorum. Çok güzel uyku rutini+ düzenimiz vardı birden değişti çocuk.