Merhabalar, bebeğim bu cuma günü 3 aylık oluyor dünle bugün gece ve sabah uykudan tıkanarak uyandığını gördüm bizdeki gibi balgam olurda atamayız tıkanır gibi oluruz aynen o şekilde. Ateş kontrolü yapıyorum sürekli ne ateşi var ne öksürüğü nede keyifsizliği, dinliyorum burnunu oda açık hırıltı vs yok. Bu aralar çok salyalandı acaba salyası mı tıkıyor uykusunda bilemedim.. böyle bir şeyle karşılaşan var mı ?