Tubasu biz de geçenlerd ebenzer bir pürüz yaşadık. Pediatristimiz bizi uyarmıştı yakında kaka yapmadığı döneme girebilir, 7 gğne dek normal sayarız dedi. 5 gün yapmadı, panik olmadım ama pediatriste de bilgi verdim. Kasıkta sertlik, kaka yapmaya çalışır ama yapamaz gibi bir durum, huzursuzluk gibi şeyler yok ise panik olmayın dedi. Bağırsak bölgesine masaj yaptık, şu gaz çıkarırken yaptığımız bisiklet pedalı çevirmeye benzer veya işte ayaklardan tutup sizlerden karına badtırma hareketlerini yapan dedi zaten doktor bir de sıcak suya oturtun dedi. 5. Gün akşamında sıcak suyu yaptık ve ertei gün sanıyorum beş günlük kakayı birden yaptı :)) sonra yine durdu, 3. Gün banyosunda yine suya oturttum, biraz oynadık flaan suda, ertesi gün yine kaka geldi, bu defa iki kez ve bu dün oldu. Bugün kaka yine yok. Doktor bize de fitil aldırdı ama şimdilik kullanmamıza gerek kalmadı.