Kızlar merhaba bebeğim yeni bir yaşına girdi mama ve ek gıda ile besleniyor anne sütünü iki aydır almiyo artık akşam 8 9 gibi gece uykusuna yatiyo akşam yemeğini 6 gibi yiyip 8 gibide biraz mama yiyo ve uyuyo önceden ben yatmadan biraz daha mama verirdim ama şimdi istemiyo gece bazen uyaniyo acaba açlıktan mi gece kilo alımı azalır gelişimi geriler diye korkuyorum biliyorum gece beslemesi bir yaştan sonra zararli ama işte ana yüreği sizler nasıl yapiyosunuz paylasirsniz sevinirim 💞💋