Kalpatisi_ merhabalar biz de boğaz enfeksiyonu nedeniyle antibiyotik kullanıyoruz. Antibiyotiği kullandığımız ilk gün ilacı aldıktan 2 saat sonra kustu hatta buraya da post açmıştım tekrar vermem gerekir mi diye. Sonrasında da doktora yazdım ilaç içtikten sonra ne kadar sürede kusarsa ilacı tekrar vermeliyim diye, 10 dakika demişti cevap olarak. Bir dakika bile olmadı diyorsunuz, o nedenle tekrar verin isterseniz ilacı ya da içiniz rahat etmeyecekse yarın sabah başlayın tekrar kullanmaya. Çok geçmiş olsun bir an evvel iyileşir yavrunuz inşallah 🙏