Mmerveee Selam arkadaşlar bebeğimde doğuştan içe kayma var doktorlar ameliyat diyo her iki gözünden de olucak böyle bi durum yaşayan varmı
FilizUgur Mmerveee bende İstanbuldayım kaç tane doktor gezdik benim kızmda 2 yaşında dışa doğrı kayma var sağ gözünde gözlükte denedik düzelmedi ameliyat dedi doktor ama doktor arıyorum bende
Mmerveee FilizUgur bize Beyoğlu kuledibi göz hastanesini söylediler oraya götürdüm baya ilgilendiler şaşılık bölümüne gidinceye orası karar vericek bekliyoruz bakalım Türkiye hastanesinden götürdüm çok memnum kalmadım ama kuledibi göz hastanesi gayet ilgilendi