-Ygtbgra Yok yok hiç üzmeyin kendinizi evet çok zor yemeyen çocuk. Bebeklikten geliyo kesinlikle. Zorla yedirince ben kusuyodum, siz de zorla yedirince kusuyo deyin geçin. İnsanlar anlamaz. Ne demk çok geçmiş olsun üzmeyin kendinizi hiç. Rabbim sağlıkla büyütsün inşallah🥰