Normal değil ben bu süreci atlatim hiç uyku eğitimi almadım kendim uyguladım yavaş yavaş sabah 7 uyanıyor bezini mama oyun derken 2 saat geçiyor uykusu geliyor yatiruyorum maksimum 5 dk uykuya daliyor saat 09 1 saat ya da 45 dk sonra yine 2 saat en fazla 3 saat 12:30 en fazla 13 uyuyor saat 15:30 problemsiz uyanıyor bez mama oyun saat 17:30 uyuyor en fazla 45 dk ,uyanıyor bez mama dışarı çıkıyoruz hava güzelse sonra saat 20 de banyo zamanı bezi maması pijama saat oldu 21 ve uyku zamanı uyuyor saat 23:30 ve ya 00 uyanıyor mama içiyor uyuyor sabah 04 mama içiyor ve sabah 07 uyanıyor böyle kızım bu ara 5 aylık 3 haftalık 2 ay oldu böyle insallah devamı olur böyle devam ederiz huysuz ve kolik bir bebek değil sadece çok titiz bir bebek diyebilirim yatağına yatırın pst pst yapim ben sacini ohsuyom elini tutup uyuyor uyku arkadaşımizi görürup uyuyor ama odamiz loş ışık ve sesiz ben böyle yapıyorum insallah yardımcı olmusturum