Merhaba gece kuşları :) tecrübelerinize güveniyorum fikrinize ihtiyacım var. 15 aylık oğlum iştahsız bi bebek sütümde yok kadar az ne yapsam artmadı memede uyuyan arada sakınleşmek için emen bi bebek. Gece en az 8 kez uyanır yutkunma olmasa da meme alıp geri uyuyo. Emzirmeyi çok seviyorum ama bu stres beni yoruyor çünkü ne yapsam artmadı oruç tutmak istiyorum ve doktorumuzda iştahsız olduğu için artık kesmemi önerdi. Gece beslenmesini ve memeyş nasıl kesebilirim. Emmeyi bırakınca iştahı açılır mı bebeklerin sizde durumlar nasıl ilerledi