Nuraymira Kızlar bebeğim 8 aylık adetim geçikti 3 gün test yaptım negatif çıktı ama karın ağrım çok var korunuyoruz hamilemiyim acaba bu ara da ilk adetimi doğumdan sonra geçen ay oldum şuan olmam gerekiyordu olamadım acaba bu normal mi geçikme yaşayan var mı doğumdan sonra ki adetlerde??
Topisko Nuraymira doğumdan sonra ilk 1 yıl düzensiz olması gecikmesi miktarinin değişmesi çok normal diye biliyorum. Bence adet olursun bir kaç güne
TRTCOCUK Nuraymira nasıl korunuyorsunuz kendinizden eminseniz korkmayın doğumdan sonra 1 yıl normaldir gecikme düzensizlik ki ben şunu da farkettim bu sene başı kadınların adeti hep düzensiz olmuş nedendir bilmem yaşamadığımiz şey kalmadı doğrusu stresten olabilir
Feyzam_12 Nuraymira inanın bana adetim düzenli iken 2 ay gelmemişti ve stres yaptıkça gecikme olmuştu,hemen test yapmıştım ve hamile değilmişim,bir rahatlama gelmişti bana ve 1 saat geçmeden adrt olmuştum, stres yaptıkça gecikir canım,hemen test yaptır
Nuraymira TRTCOCUK kesinlikle zaten herşeyi kafaya takan bir insanım deprem için de çok üzüldüm strese girdim belki o yüzden geçilme olabilir teşekkür ederim bu arada
41umay Nuraymira ben doğumdan tam bir sene sonra adet oldum doktor düzensiz olması normal demişti şuan 16 ay oldu doğum yapalı hala düzensiz bi erken oluyorum bi gecikiyorum korunuyorsanız panik yapma sende hemen bence stres yaptıkça daha da bozuluyor düzen
Sinem57 Nuraymira bugün Bi test bnd yaptım negatif cikti 4 aylik bnm bebeğimde şuan da Bizde prezatifle korunuyoruz bnmd gecikti adetim 3 aydır düzenli geliyordu oysaki ama dün bayanın biri buraya hava değişiminden de olabileceğini yazmış bu da olabilir onun çevresindeki herkesin gecikmiş bnmd aklıma şuan geldi yazayım dedim ama yine de temkinli olmakta fayda var 😊