Hvvcnr bazen 12 bazen 1 de yatiriyorum.bazende 3 te uyanıyor bazen 4 te sonra tekrar uyutup 7 de fln kalkiyor yani kendinizi rahat hissedin acıktığında zaten kalkıyorlar bebeğinizin sesini çok ağlamadan duyup kucağınıza aldığınızda hemen emzirin mama veriyorsanız mama verin ama sizinle doydugjnda uyuyor zaten ben mamayi ikinci kalktığında veriyorum çünkü beni almıyor. Birde bazen gündüz uykusu bile olmuyor gecede uyumuyor bizde 2 ay 22 günlüğüz tam rayına oturmadı uyku düzeni sabahları uyutmaya çalışıyorum ama uyumuyor bnde öğlen saat 12 ye kadar uyutmuyorum ne zaman artık gözleri kaybolmaya başlıyor ağlıyor fln 12 12.30 gibi yatırıyorum saat 4 de kadar uyuyor. Biraz vakit geçiriyoruz ilgileniyorum sonra saat 6 gibi tekrar yatırıp akşam 21.30 ta kaldırıyorum bazen kendiisde uyanıyor ben bu şekilde yaptım diğer türlü sabah uyumuyordu salla salla kendimede eziyet oluyordu oyalayabildigim kadar oyalayıp yatiriyordum. Şuan mesela yarım saat önce kalktı bu gece uykusu pek iyi değildi altını değiştirip uyuttum. Bide gazını çıkardık öyle uyudu çok şükür bununla ya bir ya iki saat sonra kalkar yada bazen 10.30 gibi sürprizler yapıp benide uyutur her zaman olmasada arada bir böyle uyuması iyi geliyor.😁😁