Pupis her istediğinizi yaptığınız için olabilir mi canım? Mesela evde anne ile babanın otoriter olması son derece doğrudur,ama bir evde anne otoriter baba değil,yada anne yumuşak baba otoriter ise çocukta memnuniyetsizlik,dinlememe,kale almama gibş semptomlar görülür, gönlü olsun dşye Herşeye evet denmez kuzum,yatacaksın! Bitti,park zamanı bu kadar,hadi eve! Bitti..net olursanız daha iyi olacak gibime geliyor..kızımda 2 yaşına girecek,2 yaş sendrom belirtileri var ama eşim ve benden korkar,ne dersek o…asla sözümüzün dışına çıkamaz, çünkü net ve inatçıyız😬