Yigitefeninannesi_ ben mavi paket aliyorum ozman olmiyo ama eger beziniz kucukse onlarda yapabilir ,mesela benim buyuk kizim cok tobik bi bebekti ve heo iz olurdu sonrasinda buyuk aldim biraz daha rahat etti ve yan lastiklerini bezinin cikartmayi unutmayin icerde kalmasi kivrik