Eylem18 benim bebeğim de bir aylıkken her iki kalçasında da çıkık vardı. 6 ay pavlik bandaj kullandık, askıda kaldı bacakları. Şuan 14 aylık çok şükür tamamen düzeldi. Hiç endişelenmeyin, erken teşhis edilmesi çok değerli. Bebekken çok hızlı tedavi ediliyor. Güvendiğiniz bir ortopedi doktoruna gidip düzenli takip yaptırın muhakkak. Biz tamamen iyileştikten sonra bile 3 ayda bir kontrole gittik. Çabuk toparlıyorlar, içinizi ferah tutun 🌸