Annebbk Benimde doğumum zor oldu canım genelde kolay zora bakmıyor bu olay .9 ay boyunca bebek mesaneyi alt tarafa kesesiyle bastırıp sıkıştırdığı için doğum sonrası mesane yukarı çekilmesi çok zaman alabiliyor bazen yukarı çıkmayadabiliyor. Sadece normal doğum yapanlar değil ayrıca sezaryen yapanların da büyük sorunu ve kadınlarımız maalesef bu sorunu söylemeye utanıyorlar canım .Doğum yapmış çoğu kadında bu durum söz konusu.Eğer çok rahatsız oluyorsan bir kadın doğumcuya muayene olabilirsin çaresi var ve acısız mesane yukarı çekiliyor ☺️