Oğlum bu sene 1. Sınıfa başladı allahın hergünü hasta nerdeyse ayda 3 defa antibiyotik kullanıyoruz nerdeyse çocuğumun göz altları morardı sürekli grip oluyor 3 gün sonrada ciğere iniyor enfeksiyon sonra ateşlenme falan başlıyor sürekli bu şekilde öksürük hiç ama hiç bitmiyor artık antibiyotik bile iyileştirmiyor çocuğumu kulak burun boğaz gittim bir sorun yok çocuk doktoru gördü sorun yok neler yapabilirimde bu oğlanı daha az hasta olmasını sağlayabilirim çok yoruldum artık çok üzülüyorum okuldan eve hapşurarak burnu akarak geldiğinde oturup ağlayasım geliyor artık lütfen fikir verin bana