merhaba arkadaşlarım. oğlum 5 ay 22 günlük. bir haftadır ufak tefek başladık ek gıdaya. ama hep anne sütü ile gidiyoruz doğduğundan beri. çok emen bi bebek. ve bazen gerçekten çok yorgun düşüyorum emzirmekten. inanılmaz iştahsızlık yaşıyorum. hamilelikte önceki kiloma döndüm. zayıflıyorum halsizim uykusuzum yorgunum. vitamin desteği istiyorum. önerisi olan var mı, zinde tutacak? emzirirken kullanabileceğim?