Haticedemir60 Canım bebeklerin saçları doğdukları günden 6. Aya kadar dinlenme evresine giriyor. Yani tüm saçları dökülse kel kalsa bile şaşırma. 6. Aydan sonra saç kılları yeniden oluşum evresine girecek o zaman uzar ve gürleşir yine. Benim oğlumda çok saçlıydı aşırı gürdü saçları hatta. Baya döküldü şimdi daha yeni yeni toplanmaya başladı. Fizyolojik olarak normal birşey yani canını sıkma🙏🏻