Kubranuremre Merhaba arkadaşlar alerji maması kullanıyorduk doktorum artık normal mama kullanabilir dedi ama içmiyor bu durumu yaşayan var mı nasıl içirebilirim?
alyaninannesiii60 Kubranuremre benim kızım da ar mama içiyordu katılaşmadan normal mama içmiyor denedim ama vazgeçiremedim hala devam
Esrasemra Kubranuremre merhaba normal mamasına bir kaç ölçek alerji mamasını karıştırın eğer öğle içerse sonra gün gün alerji mamasının tozunu düşürün normal mamayı kabul eder o zaman denediniz mi öğle
W12345 Kubranuremre merhaba aradan zaman geçmiş ama mamayı verebildiniz mi şu an bende aynı durumdayım alerji mamasınfan normal mamaya geçtik ama almıyor aç bırakıyorum yine istemiyor
Kubranuremre W12345 merhaba evet şükür içti alerji mamasıyla normal mamayı karıştırdım giderek alerji mamasını azalttım içti