Bir benim bebemi böyle bilmiyorum kendini geriye atıyo ağlıyo çığlık atıyo genelde uykusu varken yapıyo ama uyutma esnasında da çığlık kıyamet niye böyle resmen direniyo anlamıyorum niye böyle yapıyor :( yasayan anneler var mı nasıl bir yol izlediniz yardımlarınıza talibim