entazeanne sizin adınıza cooook sevindim inşallah daha da kolaylaşır, bizde memeyi bıraktık iki gün oldu çok ağlıyor ve memeyle uyuyordu evin içinde bir sağ bı sola sallaya sallaya dönüp duruyorum çok ağlıyor ama mecburdum hemen kesmeye 🥺 çok üzülüyorum ama yapacak bişi yok 🤗