Badeninannesi1 Yusufkutay8 ben hiç rahat değildim bebeğim sürekli uyanırdı ve dikişlerim acırdı sırt üstü 2-3 yastıkla ancak uyuyabiliyordum
sessizizleyici Yusufkutay8 ben yan yatmak isterdim ama yatamazdım biraz günler geçince yatmaya çalıştıkça içim yattığım tarafa doğru akardı sanki ayyy 9 ay oldu şükür geçti gitti 🫠
Seda23Yusuf Yusufkutay8 olmaz canım zaten yatamazsin dikişlerin acidigi için sırt üstü yattım ben tam yan yatamadim 3gun ondan sonra istedim gibi yattım
Yusufkutay8 Badeninannesi1 bende de hafif ağrılar devam ediyor o nedenle yan yatmaya korkuyorum sormak istedim
Badeninannesi1 Yusufkutay8 psikolojik midir bilmiyorum ama yan yatınca sanki dikişlerim acılacak gibi hissederdim asla yatamazdım
sessizizleyici Yusufkutay8 tam hatırlamıyorum ama bi hafta oldu olmadı canım acısada yattm diğer türlü hic rahat edemiyordum