İyi akşamlar herkese yaklaşık bir ay önce doğum yaptım annem yardımcı oldu geçen hafta evine döndü annem döndükten sonra kendimi çok yalnız hissetmeye başladım bebeğim çok yaramaz geceleri çok uykusuz böyle olunca çok zorlanmaya başladım ama bir yandan da kendimi suçluyorum🥲üstüne eşimden destek beklerken eşimde çalıştığım için ayrı yatalım dedi bunu duyunca kendimi çok kırılmış hissettim her şey üst üste geldi neden böyle hissediyorum ne zaman geçecek bu duygular