Arenbebekk Oğlum 8. Ayda üst dişi çıkıyor. Bir iki arkadaş tavsiyesi ile alsım zeytin yağı karanfil yaptım ile yaramadı malesef. Acısını hafifletmedi be çnde bugün aldım 3. Kullanışım daha ama ya hemen etkisi olmuyor yada bizde mi işe yaramadı anlamadım
Poyrazin_annesii Tedagıl kullanıyorum ogluma anlık olarak rahatlatıyor ama örnek vermem gerekırse 1 saat snra yıne baslıyor . Ztn eczanecı bana gunde 6 defa kullanabılrsn bı zararı yok dedı